Поиск публикаций  |  Научные конференции и семинары  |  Новости науки  |  Научная сеть
Новости науки - Комментарии ученых и экспертов, мнения, научные блоги
Реклама на проекте

Agenda setting theory в примере

Sunday, 13 July, 23:07, profpr.livejournal.com
“The news media do not just passively transmit information, repeating verbatim the words of a public official or conveying exactly the incidents at an event. Nor do they select and reject the day’s news in proportion to reality. Through their day-to-day selection and display of the news, editors and news directors focus attention and influence the public perceptions of what are the most important issues of the day” (McCombs, 1996)

Публика в шоке, мать голосит:
Мальчик на стенде рекламном висит.
Евреи держали, укроп прибивал,
Гвозди Обама ему присылал.

This entry was originally posted at http://profpr.dreamwidth.org/409774.html. Please comment there using OpenID.
Читать полную новость с источника 

Комментарии (0)